Burgemeester over onrust op Hoornesplein en Andreasplein; ‘Heel jammer’

Burgemeester Cornelis Visser vind het jammer dat er tijdens de jaarwisseling een groep mensen is geweest die bewust de politie heeft uitgelokt op het Hoornesplein en het Andreasplein. Dat zei hij tijdens de nieuwjaarsuitzending van RTV Katwijk en Uitgeverij Verhagen’. ‘We weten met elkaar dat dingen niet door kan gaan, het SKA-feest, we hebben een vuurwerkverbod. … Meer lezen over Burgemeester over onrust op Hoornesplein en Andreasplein; ‘Heel jammer’