Boze boeren zijn dinsdagochtend met hun tractoren onderweg naar Den Haag, ook vanuit Katwijk. Vanuit het hele land zijn boeren onderweg naar de Hofstad waar ze dinsdag willen demonstreren tegen het stikstofbeleid van het kabinet. De boeren houden dinsdagmorgen een zogenoemd trekkerdefilé langs paleis Huis ten Bosch in Den Haag. Vanwege de demonstrerende boeren is … Meer lezen over Boeren onderweg naar Den Haag
Kopieer en plak deze URL in de WordPress-site om in te sluiten
Kopieer en plak deze code in de site om in te sluiten.