Kinderen brengen burgemeester Visser ontbijtje in gemeentehuis
Vrijdagochtend brachten de kinderen van groep 7 van de Marnixschool een ontbijtje bij burgemeester Cornelis Visser in het gemeentehuis. In het bedrijfsrestaurant van de gemeente gaven ze met het gezamenlijk Burgemeestersontbijt het goede voorbeeld in de week van het Nationaal Schoolontbijt, waarbij opgeteld een half miljoen kinderen samen gezond ontbijten op 2.750 basisscholen. Dit jaar … Meer lezen over Kinderen brengen burgemeester Visser ontbijtje in gemeentehuis
Kopieer en plak deze URL in de WordPress-site om in te sluiten
Kopieer en plak deze code in de site om in te sluiten.