RIJNSBURG – De Katwijkse politie gaat in winkelcentrum De Hoftuin in Rijnsburg het (brom)fietsverbod handhaven. Dat laat ze weten op Facebook.

Steeds vaker zijn er signalen dat fietsers en brommers voor overlast zorgen in het winkelcentrum ‘De Hoftuin’. De fietsers en brommers zorgen regelmatig voor onveilige situaties voor de mensen die nietsvermoedend aan het winkelen zijn.

Om ervoor te zorgen dat de bezoekers van ‘De Hoftuin’ veilig kunnen winkelen zullen de politie en de handhavers van de gemeente vaker aanwezig zijn in het winkelgebied. De aanwezigheid van de politie en van de gemeente heeft voornamelijk het doel om het aantal fietsers en brommers die in het voetgangersgebied van De Hoftuin rijden te verminderen.

DELEN