Tien nieuwe Katwijkers starten inburgeringstraject

Dinsdag hebben tien statushouders, asielzoekers met een verblijfsvergunning, een participatieverklaring getekend in het gemeentehuis. Met deze ondertekening starten zij hun inburgeringstraject. In deze verklaring staan de Nederlandse normen en waarden. Dit zorgt er ook voor dat ze makkelijker hun weg vinden in de Nederlandse samenleving. Meedoen in de samenleving “Alle inwoners van Katwijk moeten kunnen … Meer lezen over Tien nieuwe Katwijkers starten inburgeringstraject