COLUMN: Duurzame daden gevraagd

Afgelopen vrijdag was weer zo’n dag om bewustzijn te creëren rondom energiebesparing en duurzaamheid in het algemeen. Dat is altijd een goed idee. Zeker bij de jonge generatie is het goed om bewustwording rondom duurzaamheid met de paplepel erin te gieten. Energiebesparing, afvalscheiding, vermindering uitlaatgassen, matiging lokaal autogebruik, etc. Ik vernam van omstanders dat wethouder … Meer lezen over COLUMN: Duurzame daden gevraagd