Traumahelikopter landt op strand
De traumahelikopter is dinsdagavond ingezet geweest in Katwijk. De bemanning uit Rotterdam werd opgeroepen om naar de Boorsmastraat te vliegen om hulp te bieden. De brandweer, politie en ambulance waren daar al ter plaatse. De bemanning van de traumahelikopter heeft het gevaarte op het strand geparkeerd. De politie heeft de landingsplek veilig gesteld tijdens het … Meer lezen over Traumahelikopter landt op strand
Kopieer en plak deze URL in de WordPress-site om in te sluiten
Kopieer en plak deze code in de site om in te sluiten.