Gisteravond zijn kerstbomen in brand gestoken op het strand van Katwijk. De brandweer werd in eerste instantie gealarmeerd voor een brandgerucht op de Koningin Wilhelminastraat. Daar werd een sterke brandlucht geroken.
Op de boulevard werd een sterke brandlucht geroken. Even later werd op het stand de uitgebrande resten van de kerstbomen aangetroffen. De brandweer heeft het smeulende hoopje toegedekt met wat zand alvorens weer in te rukken.








Weet je nog wel VROEGER?Toen kon je tenminste nog lekker ongestoord fikkie gaan stoken op het strand zonder gezeik.
Niemand heeft er last van! Laat ze lekker op strand!
Lekker laten fikken die gasten, beter dan dat ze de hele dag face-down op de iPad zitten…
Het is weer goed afgelopen gelukkig. Pffff
Is bureau halt nog op incident gesprongen?
Comments are closed.