Agenten hebben zaterdagnacht een 26-jarige man uit De Zilk aangehouden op verdenking van mishandeling. De mishandeling vond plaats op de Boulevard.
Het incident gebeurde rond 00.40 uur. Bij de mishandeling is een vrouw licht gewond geraakt. Totaal waren er drie personen betrokken bij het opstootje. De politie doet onderzoek.








Rampenplan van de gemeente is uit de kast getrokken.
Zou dat niet aan de boulevaar liggen? Dan raakt een agent zijn pepperspray daar kwijt, dan valt iemand van zijn fiets of scheert een meeuw over je hoofd en pikt je ijsje.
Gevaarlijk daaro.
Het was ook echt heel erg Huig, nog nooit zoiets ergs gezien hahaha
Comments are closed.